Friday, February 6, 2009

Sakit...Sakit..Sakit..

Peritnye....

Start dari malam semalam...Aku kene sakit gigi!!!..Sakit die Ya Allah..Berdenyut - denyut..Shida suruh aku pegi klinik & die nak temankan..Tapi aku tanye kat klinik uitm nih die cakap kene wat appointment dulu..Kalu dah macam tu sampai bile lak la aku nak tahan sakit aku nih...Wawawa...Aku ade tanye membe aku yang penah cabut gigi..Dah diorang lak saje nak takutkan aku..So at the end sampai petang ni aku takut nak pegi jumpe doktor..Xde ke ubat bagi aku pengsan dulu ke ape ke..Huhu..At list aku tak nampak doktor tu dengan gaya kejam die nak cabut gigi aku yang tersusun rapi ni..(sempat lagi tu nak puji diri)..Pape pun aku kene pegi gak jumpe doktor..Dah tak tahan sangat2 da...Doakan semoga aku berjaya..Cewah!!CHayok!!CHayok!!Klik!

-cOmmEnt plEAsE-

No comments: