Tuesday, February 10, 2009

Busy..Busy..Busy..

8 Feb 2009
Untuk kesekalian kalinya aku ke Sarikin untuk melakukan satu benda yang disukai ramai...Shopping!!!(bak kate Aida)..Pagi tu dah la tido lewat..Bangun awal lak coz nak g Sarikin untuk temankan Aida shopping baju dinner die nanti..Keadaan cuaca time tu sangat le panas..Tapi best!!!Lepas kitorang abes shopping kitorang pegi amam kat Chillipeppers area Kuching..Sonok sangat..Aida blanje mamam Tom Yam...Ngee..

9 Feb 2009
Tarikh ni aku rase malas sangat nak buat semua benda...Even kelas pun aku tak turun..Mungkin penat shopping semalam kot..Nasib la tetibe aku dapat message dari classmate aku mengatakan kelas hari ni sume batal coz lecturer ada kursus..Huu..Rase terharu tahap gaban da kat ati nih..Tuhan maha adil..Syukur...

10 Feb 2009
Hari ni macam biasa..Kelas pagi cancel...Stat kuliah hari ni pukul 10 pagi..Malam tadi aku ta dapat tido..Tak tau la sebab ape..Suppose to be petang ni aku ada kelas..Tapi lecturer yang ajar tu stil lagi lum ada kat kampus..Bagus le..Aku pun belum ada mud nak study lagi nih...Heee..Petang ni nak teman Shida gi anta dobi...So setakat ni je coretan untuk ar nih..Penat da menaip...Nak gi amam...CHayok!!CHayok!!Klik!

-cOmmEnt plEAsE-

No comments: