Saturday, February 14, 2009

Itu..Itu..Itu..

It's moody time...

Pagi tadi after 4 a.m baru aku dapat tido..Roomate aku buat hal lak..Tetibe hari tu mengigau tahap gaban..Aku naek takut..Bangun pagi pukul 7.30 a.m..Alamak..Da lewat nak pegi test pagi tu pukul lapan..Bergegas mandi semua sampai kelas je test da stat..Dengan ngantok tak cukup tido + test soalan pelik buat aku betul - betul takde mood..Rase nak nanges je..Petang tadi kuar ngan Jamal & Elmi..Nak hilangkan stress la kononnye..Sekali takde perubahan pape pun..Then aku decide untuk amam manyak2..Hee..Sonok..Kurang la sket stress coz kenyang..Petang tadi jumpe Shida..Tengah hari pun jumpe Shida..Kitorang balik same..Tengok dier ilang sket stress kat palaotak..Hik3..Malam tadi ade festival nasyid..Tapi sedih..4 grup je ni masuk..Tu bukan festival tu..Tak dapat sambutan langsung..Aku ngan Jamal plan nak masuk..Tapi kitorang takut kene sabotaj lagi macam semester lepas..Sabotaj camne tak perlu la kot gtau..Maleh nak mengaibkan orang laen..Tadi try 4mat laptop Jamal tapi stil tak dapat nak on laptop die..Jamal pun stress & tido tros die..Assignment die dari part 1 sampai part 4 hilang..Semoge die tabah menghadapi semuanya..Hik3..CHayok!!CHayok!!Klik!

-cOmmEnt plEAsE-

1 comment:

lorezaisa said...

alop..alop..testing..