Sunday, August 16, 2009

Ketahui rahsia nak tukar duit RM20 ke RM400 lam masa sehari

Ada 1 cara paling mudah utk dapatkan pendapatan sampingan dari internet. Kerjaya ini boleh buat di rumah, kolej, cyber cafe, pejabat ataupun kat mana je asalkan ada internet. Tugas kita cuma promosikan "link URL" ataupun "link ID" kita sendiri. Setiap ahli baru yg join guna "link URL" kita, kita akan dapat RM20 per seorang. Katakan sehari ada 3 ahli baru join, kita akan dapat RM60 sehari. Dalam seminggu kita akan dapat RM420. Kalau sebulan, kita akan dapat hampir RM2000!! Memang lumayan & berbaloi! Yang paling penting pendapatan ini HALAL!
Yang best nya kita tak perlu jumpa org, tak perlu jual barang, tak perlu maintain point macam MLM, tak perlu ikut waktu pejabat & boleh buat pada bila-bila masa! Cuma 30 minit sehari secara sambilan! Mudah kan???
KLIK link di bwh utk maklumat lanjut &PENDAFTARAN:

http://www.kuasarm.com/?id=lorezaisa

Hampi r setiap hari saya dapat RM200-RM400 dari kerjaya ni! Ini pun saya buat suka-suka je! Kerjaya ni, siapa yg usaha lebih dia yg dapat lebih. Korg pun boleh dpt lagi byk dari ni! Sape yg masih study, korg jadikan kerjaya ni sumber pendapatan sampingan korg. At least, korg dah ade pendapatan sendiri walaupun tgh study! Lepas ni, tak perlu lagi menyusahkan mak ayah minta duit pada hujung setiap semester sebab duit PTPTN/JPA dah makin habis.
Korg yg dah bekerja, kos sara hidup skrg makin tinggi, gaji makin naik??? So, duit yg korang dpt dari kerjaya ni boleh korg gunakan utk settle kan hutang, bayar bil air/api, telefon, astro, sewa rumah, ansuran motor/kereta dll. Ada org tak sampai pertengahan bulan lagi, gaji dah habis buat bayar hutang! Ada juga yg tak ada simpanan langsung walaupun dah kerja 2-3 tahun! Ada yg tak mampu nak bagi duit pada mak & ayah walaupun RM200 sebulan! So, tak kan kita nak jadi mcm orang2x ni juga kan???
TAHNIAH kalau korg dah ada pendapatan sampingan sendiri melebihi RM2000 sebulan! Tapi jika sebaliknya, korg fikir-fikirkanlah. Tak ada istilah paksaan, pilihan di tangan sendiri. Ketepikan semua alasan, mulakan langkah anda hari ini!
Lebih 5000 org telah menyertai kerjaya ni sejak dilancarkan pada 30 Mac 2009! Jangan lepaskan peluang keemasan ini. DAFTARLAH SEKARANG!

http://www.kuasarm.com/?id=lorezaisa

Maklumat lanjut @ bantuan, hubungi je saya melalui

YM, ID: lorezaisa

Terima kasih kerana luangkan masa baca mesej ni. Semoga Berjaya! Wassalam.

-cOmmEnt plEAsE-

No comments: