Thursday, May 21, 2009

Belajar..Belajar..Belajar..

Haloo Kengakawan..

Kengkawan..Jom Kita Belajar..Huhu..Dah hampir seminggu aku kat sini..Jengka..Satu pekan yang dikelilingi oleh hutan kelapa sawit..Tak banyak pembangunan kat sini..Pekan die pown kecik je..Ala2 pekan koboi gitu..Yang bestnye banyak kedai2 makan..Tu je la pown..Tapi walaupun ceruk ulu gile tempat nih Amy Search datang gak weh buat konsert kat sini minggu lepas..Tapi aku tak sempat tengok pown..Time ku baru sampai kat sini diorang dah kemas2 nak balik..Takpe la..Aku datang sini bukan nak tengok konsert pown..Nak belajar..Sebulan aku kat sini..Tak nak maen2 lagi..Hopefully 2 subjek yang aku amik ni leh skor dengan jayanya..CHayok!!CHayok!!Klik!!


-cOmmEnt plEAsE-

2 comments:

Sheeda Isnani said...
This comment has been removed by the author.
lorezaisa said...

toce..toce..toce.hehe..mmuah!