Sunday, March 8, 2009

Sedih..Sedih..Sedih..

Dak moncet tu da balik....

Waa..Alwi..Apsal ko datang sekejap sangat..Mak aku cakap kalau datang sekejap2 nih nenek aku marah..Nguah3!!..Da la flight ko bapak awal pagi..Pastu datang sekejap gile..Ko memang kejam..Aku sebagai wakil orang paling comel sedunia buat blog ni khas untuk ko sebagai tanda tak puas ati aku..Ape2 pun aku kesian la jugak kat ko pasal semalam tu..Sebab muatan lebih sangat ko terpaksa jalan kaki ngan huda sebab nak lepas roadblock..Nanti aku blanje ko makan eh..Ape pun ko ati - ati eh kat sane..CHayok!!CHayok!!Klik!


-cOmmEnt plEAsE-

2 comments:

Aida said...

hahahha sejak bila pulak ko orang paling comel didunia?
hahahha sapa pulak yang iktiraf ko ni.
hahahha

SYED ALWI BIN SYED ABU BAKAR said...

eyh...
sesuke je budaqk moncit..
ko yang moncit!!!
aq plak yang kene....
k!!!
aq tuntut janji ko nak belanja aq!!!